Обмін Б/В ноутбуків чи повернення коштів доступно протягом 14 днів з моменту отримання ноутбука.
Процедура обміну ноутбука:
- Зв’язатись з менеджером та зафіксувати запит на обмін ноутбука.
- Зафіксувати всі несправності ноутбука (що саме не працює).
- За можливістю додати відео- або фото- підтвердження.
- Відправити ноутбук через компанію Нова пошта за реквізитами: Стричун Василь, номер телефону 0633292845, відділення НП Львівська область м.Радехів Нова Пошта №1 (Оплата доставки за рахунок покупця).
- Відправити ТТН менеджеру.
Відправка іншого ноутбука - тільки після отримання та перевіркою магазином попередній ноутбук!
За наявності різниці в вартості товарів при обміні - кошти можна сплатити на розрахунковий рахунок або накладеним платежем за погодженням з менеджером магазину.
Скільки часу займає діагностика товару та ремонт за гарантією:
Діагностика товару за гарантією займає від 2 до 14 робочих днів. Дефекти та несправності, що з'явилися з вини виробника, мають бути усунені протягом 14 робочих днів від дати прийому товару на гарантійний ремонт чи отримання продавцем на пошті. Цей термін може бути продовжений до 28 робочих днів, якщо несправність потребує заміни комплектуючих, яких на даний момент немає в наявності у продавця.
Повернення товару та коштів:
- Повернення коштів відбувається якщо пристрій повністю вийшов з ладу протягом гарантійного терміну не з вини покупця і наш сервісний центр не може усунути цю проблему і немає також самого чи ноутбука з ідентичними параметрами щоб замінити. В інших випадках б/в техніка поверненню не підлягає. Повернення коштів здійснюється за реквізитами, з яких оплачував клієнт.
- У разі виявлення суттєвих недоліків, які виникли з вини виробника, у товарі, який ви у нас купили, або він вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований у нашому сервісному центрі, протягом встановленого гарантійного терміну, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші. Повернення коштів здійснюється протягом 2-5 днів після закінчення діагностики пристрою.
В разі обміну або повернення пристрою, гроші за надані послуги не повертаються, до таких послуг відносяться: розширення гарантії, лазерне гравіювання, встановлення программ та ігор, тощо.
Який товар не підлягає обміну чи поверненню:
· є механічні чи інші ушкодження, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
· було зроблено несанкціоноване розтин, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію чи схему товару;
· серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений;
· ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
· ушкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів);
· пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням напруги у мережі;
· пошкодження або ненормального функціонування виробу спричинено програмами;
· пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинені використанням нестандартних та (або) неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення.
Купуючи в нашому інтернет-магазині техніку, Ви погоджуєтесь з цими умовами.